Dan devojčica u IKT sektoru obeležen događajem “Devojčice imaju reč” u OŠ “Vladimir Rolović”

Događajem „Devojčice imaju reč“ u okviru kampanje „Inspiring Girls Srbija” održanom u osnovnoj školi „Vladimir Rolović” u Beogradu, organizacija CRTA obeležila je Međunarodni „Dan devojčica u IKT sektoru“. Cilj globalne kampanje “Inspiring girls”, koja je pokrenuta u Velikoj Britaniji, a koja se realizuje i u Srbiji jeste osnaživanje devojčica.

Devojčice su imale priliku da razgovaraju sa inspirativnim i uspešnim ženama koje su iz sveta informacija, komunikacija i menadžmenta. Na događaju su učestvovale: Jovana Kostić – Liderka Product Management tima u kompaniji TeleGroup, doc.dr Nadica Miljković – sa katedre za signale i sisteme na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, Nevena Mijić – Account Executive u marketinškoj agenciji New Moment i osnivačica sopstvenog brenda Tiny Lulu – linije dečijih kupaćih kostima i Aleksandra Vuković – Creative strategist, innovation consultant u sopstvenoj agenciji za komunikacije Nura Agency.

Kampanju “Inspiring Girls”  je pokrenula organizacija CRTA iz Beograda po uzoru na istoimenu kampanju iz Velike Britanije, a čiji je cilj borbra protiv rodnih predrasuda i osnaživanje devojčica.

 

doc.dr Nadica Milosavljević

Nadica Miljković je završila osnovne, master i doktorske studije na Elektrotehničkom fakultetu, Univerziteta u Beogradu (ETF). Glavna oblast njenog istraživanja je biomedicinsko inženjerstvo. Objavila je preko 60 radova od čega 14 u časopisima, napisala je jedan elektronski udžbenik i jedan praktikum, učestvovala je u organizaciji tri konferencije i većeg broja seminara. Njen najveći naučni doprinos je u primeni novih tehnologija u medicini sa ciljem napredne dijagnostike i efikasnijeg lečenja.  Od 2018. godine, Nadica Miljković je urednica PSSOH konferencije čiji su osnovni ciljevi promocija slobodnog softvera, otvorenog hardvera i unapređenje položaja žena i drugih manjinskih grupa u elektrotehnici i računarstvu. Trenutno drži nastavu iz oblasti biomedicinskog inženjerstva i električnih merenja na 6 predmeta na ETF-u. Govori engleski i italijanski, a služi se ruskim. Kruševljanka. Feministkinja.

 

Jovana Kostić

Jovana je rođena u Beogradu 1986. godine. Završila je osnovne i master studije na Fakultetu organizacionih nauka. Svoje radno iskustvo bazira na konsultantskim uslugama kako u oblasti standardizacije tako i projektovanja poslovnih i IT procesa koje je stekla kroz isporuku više Cloud i Business Management rešenja u Srbiji i regionu. Od 2016. godine je u kompaniji TeleGroup gde joj je primarni fokus na pronalaženju novih tehnoloških rešenja i partnera sa kojim kompanija može da postigne bolje poslovne rezultate. Pre toga je radila u renomiranim internacionalnim i lokalnim kompanijama kao sales inženjer i product menadžer. Pored posla je dugi niz godina vodila grupu irskog plesa a danas je jedna od retkih devojaka u Srbiji koja se bavi istorijskim evropskim mačevanjem.

 

Nevena Mijić

Nevena ima 30godina i veruje da je blagoslovena činjenicom da je žena. Po struci je diplomirani ekonomista. Do sada je objavila 3 naučna rada i tu nije kraj, piše master rad i po planu do kraja godine upisuje doktorske studije, a radi i u advertising agenciji New Moment.  Bila je Miss Srbije 2008 godine, ali zna da je lepota najmanje bitna. Veza od 13godina je prerasla u brak sa tri ćerke. Pored brojnih konferencija, škola stranih jezika, različitih jednodnevnih programa za usavršavanje, odlučuje da ne bude pasivan stanovnik, već da svoje iskustvo i volju posveti pomaganju drugima da svoje projekte realizuju, unaprede, komercijalizuju. Tako je nastao projekat 180grama – prvi list o dizajnu, umetnosti i kulturi, gde je njena uloga samo podrška za realizaciju i popularizaciju lista. U julu 2017. godine pokreće proizvodnju kupaćih kostima za decu Tiny Lulu, koji prerasta iz lokalnog u svetski brend. Prepoznaje potrebu tržišta za zdravim sadržajem za decu – kako odeće, tako zabavnog, kulturnog i edukativnog programa. Brendira i ono što se da i ono što se ne da brendirati, verujući da se stanje uma može promeniti komunikacijom. Nevena je uspela da obori mnoge predrasude u svom dosadašnjem životu, ali najbitnije uspela je, kako kaže da ubedi sebe da predrasude nisu ni važne.

 

Aleksandra Vuković

Aleksandra je diplomirana inženjerka organizacionih nauka. Trenutno se nalazi na poziciji Creative strategist & innovation consultant u agenciji Nura, koju je pre godinu i po dana osnovala. U agenciji se bavi kreiranjem i sprovođenjem strateških komunikacija i inovacija za klijente različitih veličina. Svoju karijeru je započela kao PR asistentkinja u prvom srpskom tehnološkom startapu, a potom je nastavila u nezavisnoj digitalnoj agenciji koja je radila za regionalne i globalne klijente. Aleksandra kaže da je ceo njen radni vek zasnovan na međusobnom prožimanju komunikacija i tehnologije. Može se pohvaliti različitim uspesima, a neki od njih su da je njen tim 2011.godine osmislio logotip koji Novak Đoković i dan danas nosi, napravili su njegov sajt i uspešno vodili različite  društvene i medijske kanale tokom svih velikih uspeha u karijeri. Zatim su 2017.godine napravili prvu realno-virtuelnu izložbu na našim prostorima, a ove godine su otpočeli saradnju sa magazinom Harvard Business Review.