“Inspiring Girls” kampanja ohrabrila sedmakinje iz Beograda

Učenice 7. razreda OŠ “Narodni heroj Siniša Nikolajević” u Beogradu saznale su više o mogućnostima i izazovima koji ih očekuju ako razmišljaju o karijeri u svetu biznisa, zahvaljujući događaju “Devojčice imaju reč”, ogranizovanom u sklopu globalne kampanje “Inspiring Girls”, koju u Srbiji sprovodi Crta.

S ambicioznim sedmakinjama iskustva su kao volonterke podelile uspešne poslovne žene: Ljiljana Radosavljević, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana, Aleksandra Zantić, speaker scout and event support u danskoj kompaniji Innovation Roundtable,  Sanja Milosavljević, profesorka srpskog jezika i književnosti, prevoditeljka engleskog jezika i osnivačica sopstvene firme za proizvodnju ručno rađene testenine „Moje gnezdo“,  Sonja Radak Stanić, menadžerka za prodajne operacije i razvoj iz kompanije PepsiCo i Maja Tatić, građevinska inženjerka – projektant.

„Ovom inicijativom želimo da inspirišemo devojčice da ne odustaju od svojih snova, jer sve mogu ostvariti ako vredno rade, uče i ako su hrabre. Važno je da znaju da to što su devojčice nije prepreka nego podstrek i da je jedino njihov izbor važan. Mi u Crti verujemo da će svet koji će u većoj meri voditi žene biti bolji, a te žene, liderke budućnosti, vidimo u današnjim devojčicama“ izjavila je Milica Đerić, koordinatorka kampanje „Inspiring Girls“ u Srbiji.

Kompanija Marbo je prvi partner iz biznis sektora u Srbiji koji je podržao kampanju “Inspiring Girls”, obezbedivši poklone za učenice koje su učestvovale u programu. Kampanja je pokrenuta u Velikoj Britaniji u cilju borbe protiv rodnih predrasuda i ohrabrivanja devojčica da ostvare sve svoje potencijale. Zahvaljujući inicijativi Crte, Srbija je bila prva zemlja na koju se sa britanskog tla proširila ova sada globalna višegodišnja akcija.

Od 2016. godine više od 400 devojčica i dečaka uključeno  je u događaje koji se organizuju u školama širom Srbije.