Povodom Međunarodnog dana žena, organizacija Crta koja sprovodi kampanju “Inspiring Girls Srbija” organizovala je događaj “Devojčice imaju reč” u OŠ “Jovan Dučić” na Novom Beogradu, u okviru koga su se osmakinje bliže upoznale sa svetom arhitekture, biznisa i IT industrije. Događaju se pridružila i kompanija PepsiCo, prva kompanija iz biznis sektora koja je podržala ovu kampanju i obradovala devojčice poklonima.
Sa osmakinjama su svoja isksutva podelile: Milica Čiča – Data Sourcing&Community menadžerka u kompaniji HERE Technologies i koordinatorka projekta za primenu ICT u srednjim školama, Maja Goračinska – lead architect u studiju Trem architects i osnivačica udruženja M.art.kolektiv, Sanja Miladinović – Talent Acquisition menadžerka u kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan, baltičke zemlje i franšizno poslovanje i Ivana Rovčanin – menadžerka planiranja, tražnje i saradnje sa kupcima PepsiCo Zapadni Balkan
“Cilj nam je da devojčice veruju u sebe i da ne odustaju od svojih izbora. Takođe, želimo da skrenemo pažnju da se u Srbiji tek 30% žena nalazi na rukovodećim pozicijama. Mi verujemo u svet jednakih mogućnosti i liderke budućnosti”, izjavila je Milica Đerić, koordinatorka kampanje „Inspiring Girls“ u Srbiji.
Kampanja “Inspiring Girls” Međunarodni dan žena je ustanovljen na Drugoj međunarodnoj konferenciji žena socijalista 8. marta 1910. u Kopenhagenu, na inicijativu Klare Cetkin.
Kampanja je pokrenuta u Velikoj Britaniji u cilju borbe protiv rodnih predrasuda i ohrabrivanja devojčica da ostvare sve svoje potencijale. Od 2016.godine Srbija se priključila kampanji, kao prva država van britanskog područja. Od tada je više od 400 devojčica i dečaka inspirisano u više gradova širom Srbije.
Pingback: CRTA :Kampanja "Inspiring Girls" obeležava Međunarodni dan žena - CRTA